divendres, d’abril 22, 2005

Bona diada a tothom!!!!

. divendres, d’abril 22, 2005

Molta gent que se’n va de cap de setmana ha aprofitat per venir avui i avançar, així, unes hores la diada de Sant Jordi. Un tast de demà. Pensava fer una llisteta de llibres recomanats però estic cansat i cal que dormi per estar fresc tant com pugui. Així que només diré que m’agradaria que es vengués el Tirant d’Albert Hauf , publicat a València per la llibreria Tirant lo Blanch, i Els cants de Maldoror que ha publicat March Editor des de Vallfogona de les Monges, i Paper de Vidre –ens fan la competència i muntaran la paradeta al Passeig de Gràcia núm. 15-, i la poesia Vicenç Altaió –que ha publicat Massa fosca a l’editorial Moll, des de les Illes-, i els llibres de Jordi Coca –perquè no sóc rancuniós i tant de bo que es cansi de signar-los- i Homer de Carles Miralles i, posats a demanar, desitjo que els lectors es mirin més els prestatges... encara que demà pot ser un veritable esport de risc.

Oblido molts llibres que no puc esmentar perquè em llevaré a les cinc de la matinada i ja es fa tard. Ajudaré a muntar la parada del carrer i després tornaré a la llibreria per atendre les consultes i obrir-me pas entre els clients per localitzar els títols que em demanin i caminar quilòmetres amunt i avall dins l’espai curull de llibres i de persones. Com que Sant Jordi cau en dissabte, enguany no vindran les escoles i els nens no faran cua amb un llibre, mirant quins han agafat els altres per no repetir-ne cap i per intercanviar-los quan hagin llegit el seu; i a la redacció que hauran d’escriure dilluns explicaran que van passejar amb els pares o els avis o els oncles o els amics, si és que no són metapostmoderns i estan a favor del Drac.

Bona diada de Sant Jordi a tothom!!!!

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Bona diada Llibreter, i que la Força t'acompanyi.

subal ha dit...

Bon dia!

apa, això, que la Força t'acompanyi.

subal ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Bona Diada de Sant Jordi, Llibreter!! Per cert, estava jo pensant: si s'escriu "llibre", perquè l'ofici no pot ser "llibrer"? És tan sols un dubte que m'ha assaltat aquest matí. Salut i que tot vagi molt bé... i que es vengin molts llibres dels que recomanes!!
La niña de la estación

Anònim ha dit...

Bona tarda, llibreter. Acabo d'arribar de les Rambles. Quin dia tan extraordinari! M'he comprat 3 llibres:
-Una edició bilingüe de l'Ulisses de Joyce
-La Divina comèdia d'Edicions 62
-Els pilars de la terra (fa temps que em parlen d'aquest best seller i crec que és hora de llegir-lo).

Per cert, a veure si ens parles de les teves compres de Sant Jordi. Suposo que fins i tot els llibreters es compren llibres un dia com avui.

Salutacions!
Sílvia C.

Anònim ha dit...

Efectivament, com diu "La niña de la estación", els llibres se n'haurien de venjar de tant d'amor interessat i sobtat.

Anònim ha dit...

Hola, Llibreter! Acabo d'arribar de comprar llibres en un dia com avui. Les meves compres:
EL CASO KAREN, de José Ángel Mañas
EL PLACER DE SER MUJER, de Margarita Rivière
AFINIDAD, de Sarah Waters
DÍAS FELICES EN ARGÜELLES, de Francisco Umbral

Amb el 10% de descompte que es fa avui, sempre aprofito.
Que passis bona jornada.

La dama de Oriente.

Anònim ha dit...

Però, vaig voler dir "venguin"... La niña de la estación és "xarniguilla".

Salut!

La niña de la estación

Anònim ha dit...

Perdó, el Dia de Sant Jordi em transforma... i teclajar ràpidament i sense pensar-hi dues vegades, també. Quins llibres heu comprat?
La niña de la estación

el llibreter ha dit...

Gràcies! Ahir, quan trobava un minutet em mirava el bloc i m’ajudava a oblidar-me del constipat que es va iniciar divendres i que avui encara dura.

La niña de la estación té raó: hauria de ser llibrer –de llibres-, com a València, i no llibreter –que suggereix el comerç de llibretes-. Al Jaume Vallcorba li agrada més llibrer. Suposo que el mot llibreter deu ser una tradició barcelonina: hi ha el carrer Llibreteria, on s’ubicava l’enyorada llibreria Novecientos, envoltada per altres llibreries de vell que han desaparegut també.

Sílvia C.: l’edició bilingüe de l’Ulysses em té força intrigat. Com que és diumenge, no disposo de les eines de cerca de la llibreria. De quina editorial és?

A la dama de Oriente: dels autors que esmentes, tinc eternament aplaçada –i me’n penedeixo- la lectura d’alguna obra de Sarah Waters. A Granta van publicar un capítol d’un llibre que ara no recordo i em va sorprendre molt la gran habilitat per descriure els matisos de la consciència de les protagonistes. Pura filigrana. Gràcies per recordar-me-la.

Pere: críptic. Gràcies.

Subal: ja he visitat el teu bloc. Endavant!